Prometo més…prometo más…I’ll give you more…

Els darrers dies han estat absolutament INTENSOS en tots els sentits i tot i pensar molt en escriure sobre tal o qual cosa m’ha estat impossible…de demà o dimecres (com veieu ja ho estic endarrerint…) no passa…tinc moltes ganes d’escriure sobre la meva percepció a Galícia després de passar-hi allà el darrer cap de setmana i just després que el PP hagi tornat al poder amb Núñez Feijoó [wiki], moltes també d’escriure sobre la darrera peli que he vist (ja en 2 ocasions) i que recomano; “Frost/Nixon“, d’alguna experiència personal que m’ha colpit i de quina manera, i com no, d’alguna anècdota dels meus alumnes nord americans (CONTINUACIÓ de: Coses Sorprenents dels meus alumnes Nord Americans“) … per cert, avui els he “sotmès” al seu/meu primer examen…Midterm exam…! curioses sensacions…

Bé, aquestes i moltes altres coses pels propers dies…espero poder complir!😉 (ho faré…)

Responder

