MÉS COSES SORPRENENTS DE LES MEVES CLASSES ALS ALUMNES NORDAMERICANS

No volia deixar passar la oportunitat que em van brindar fa poc més d’una setmana quan vaig haver de preparar el “midterm exam” pels meus alumnes nord americans de l’assignatura Journalism 2.0.

Abans del dia de l’examen, la majoria dels meus alumnes em van preguntar;

ALUMNES: “oi, què ens faràs una classe de resum abans de l’examen?”

JO: Un repàs??? de què?

ALUMNES: home, dels continguts, de cara a la preparació de l’examen… si no com sabrem què entra a l’examen?

JO: Home…és fàcil: TOT! bé, tot el que hem fet fins ara…des del primer dia fins el dia abans de l’examen…

ALUMNES: Però llavors, como sabrem què ens preguntaràs?

JO: (jajajaja) Què us preguntaré??? però és que encara que us fes aquesta classe de repàs que em demaneu no us ho diria…

ALUMNES: home…però (entre línies s’entenia un: ES INJUST!!) a Espanya no feu classe de repàs abans de l’examen? 

JO: si…fins als 10 ó 12 anys si…després ja no…

ALUMNES: (en veure que no els descobriria les preguntes…) I no ens podries posar 2 preguntes de més per a que escollim de les 12 només les 10 que millor controlem?

JO: No…

Sigui com sigui, i després de consultar-ho els vaig fer la classe de repàs…absurda però…això no és el millor de tot!

Dies abans de fer-los l’examen vaig saber que a banda del full amb les preguntes, havia de posar-los també un full (cover-sheet) amb una sèrie de regles de joc… una espècie de contracte abans de començar amb l’examen. Un “contracte” que signen i segons el qual accepten una sèrie de coses tan òbvies com que si els enganxo copiant tinc dret a suspendre’ls…

A continuació, el document en qüestió… (s’accepten propostes/comentaris) de cara a l’examen final…

coversheet-bo

1 comentario
  1. P. dijo:

    Què heavy!!!!! Això és en sèrio??? Allà ho fan així??? Mareta meua!!! No sé, ja posats podries afegir-hi que cal anar a l’examen “net i polit” i que no es podrà anar al lavabo llevat situació de força major… On anirem a parar…

Responder

