Encara més coses sorprenents dels meus alumnes Nord Americans…

Bé, tot i que he decidit mantenir el títol de les anteriors entregues sobre les meves classes amb els alumnes nord americans, avui en realitat la sorpresa ha arribat des de la direcció… Els meus alumnes, genials tots ells, em fan riure alhora que em sorprenen a diari…són tendres i estimen el nostre país i la ciutat i són molt agraïts. De fet la direcció també està formada per moltíssims professionals collonuts però segueixes les regles de l’educació als Estats Units o concretament les normes de la Universitat de New Haven, suposo.

Avui, tot just abans de començar la classe m’han fet saber que els havia de passar als alumnes un sobre amb una sèrie de fulls d’avaluació… Una espècie de “Midterm Evaluation Form”, però no d’ells sinó de mi i de les meves classes!! genial!

De fet, abans de donar-los els papers els hi he dit; sigueu durs amb mi com jo ho soc amb vosaltres; critiqueu tot allò que no us agradi…i he sortit de classe.

ACLARIMENT: Cal dir que la forma de procedir era la següent:

1. Abandono la classe deixant a algun dels alumnes responsable dels “tests”.

2. Omplen el full (tipus MacDonalds) on em posen de volta i mitja o reconeixen la meva sempre atenta feina…ejem!

3. El/La responsable dels fulls els recull, els posa dins el sobre, el tanca i ella el porta directament a la direcció d’Academics…

4. Em deixen entrar… jaja (així se senten amb total llibertat per expressar allò que pensen…em sembla bé!)

I ara, pels més curiosos, el document en qüestió! (tant de bo ens l’haguessin deixat omplir de molts dels nostres professors/classes)

 evaluation-form-1

evaluation-form-2

2 comentarios
  1. Jandro dijo:

    Posaràs els resultats?.

    Saludos desde las tierras del Oeste!

  2. jajja…buen catalán Jandro!! siempre se agradece!
    moi ben!!
    pues creo que no me los darán de momento, pero juro que si me los pasan los cuelgo!!

    por cierto, acabo de ver que tienes blog i me ha encantado!! ( http://ladotrampa.blogspot.com/ )
    ahora mismo lo recomiendo en mi blogroll!!
    abrazos!

Responder

