De passeig per Madrid…

La setmana passada per motius diversos vaig haver de viatjar a Madrid. Va ser una cosa ràpida, un vist i no vist…20 hores a la capital del Regne. 20 hores que tot i això sempre donen molt de sí… No sé per quina raó Madrid sempre hem sorprèn en tots els sentits. 

La meva primera sorpresa va arribar tot just vaig sortir del metro de Madrid a l’estació de “Nuevos Ministerios“…Era dimecres, 16.30h de la tarda i sota una calor ja digna de l’estiu em trobava jo a la Castellana a tocar amb “El Corte Inglés”…i de sobte; Sorpresa! veig a escassos 30 metres de mi una espècie de pantalla gegant de la marca que patrocina els jugadors del Reial Madrid. Una pantalla que resava alguna cosa així com “Mensaje a la afición“. Doncs bé, els missatges que allà s’hi projectaven eren bàsicament com aquests:

betwin

El cert és que desconec si aquesta casa d’apostes va seguir la mateixa estratègia a Barcelona per anar escalfant els ànims però que després no siguin que som els catalans qui escalfa els ànims entre Catalunya i Espanya… els madrilenys que passaven per allà davant es miraven la pantalla i hom intuía que només els faltava mirar a terra per veure si trobaven alguna pedra per llençar-la amb totes les seves forces…

Bé, en qualsevol cas, després d’aquell primer impacte que em feia somriure discretament, vaig passar la tarda normalment, vaig anar a la reunió que tenia i després a sopar. Vam decidir anar al barri de La Latina i tot i ser un dimecres i en temps de crisi (això diuen) allò estava absolutament ple de gom a gom…no s’hi cabia i tampoc després per anar a fer una copeta. Això amics malauradament no ho tenim a Barcelona. Sempre que soc a Madrid me n’adono que no importa el dia de la setmana; sempre hi ha ambient i gent al carrer i fins altes hores de la nit…

Cap a les 02.00h de la matinada vam decidir anar a dormir ja que a l’endemà tocava agafar l’avió de tornada cap a les 09.00h del matí i per tant quedaven poques hores de son. L’endemà, em vaig llevar a les 07.00h i a les 07.30 ja tornava a ser al metro. Aquí va arribar la tercera sorpresa; vaig veure fins a 3 persones amb el que s’ha posat de moda com a “tapa-bocas”… Al·lucinant! tot just portàvem pocs dies amb la famosa grip d’aquí cap allà i ja veies gent protegida per a no contagiar-se o contagiar…qui sap… Aquella imatge sorprenia i encara més la reacció dels passatgers que s’allunyaven dels individus per si les mosques… Qui sap si d’aquí a pocs dies ja veurem a gent per Catalunya amb aquells tapa-boques  d’aquí cap allà…

193593

Responder

