A qui votem a les Eleccions Europees? Tinc una proposta…

Fa dies que li dono voltes. Fa dies que hi penso. Fa dies que em plantejo… tal i com estan les coses, a qui votem de cara a les eleccions europees…? Tot plegat em genera un munt de dubtes… de vegades perquè el candidat del partit en qüestió no m’agrada, d’altres perquè el partit en si em tira enrere… total; que no sé què fer!

Avui en parlava amb un amic mentre veiem a aquest gran Barça i ja sé a qui votar! Pep Guardiola…aquest és el meu candidat… Oi que ha dit que després d’això es retira? Doncs ni Tremosa, ni Junqueres, ni Romeva, ni Badia, ni cap dels altres…Pep Guardiola! Aquest és el meu candidat…

I després d’aquesta palla mental, aquí va una altre recomanació. Recomanació a partir de la qual entendreu encara més els meus dubtes… El vídeo és llarg però és imprescindible…de debò; doneu-li més de 2 minuts perquè és de les coses més surrealistes que he vist…tot i això, 100% versemblant…

(Ah…i poseu els altaveus!!! imprescindible!!!!)

1 comentario
  1. Marc dijo:

    Espectacular.

Responder

