Imaginant…El primer dia de classe de Ramon Mateu, a Can Catradio

Imagen 1

Pel que diuen alguns, avui ha estat el primer dia de classe de Ramon Mateu, el nou director de Catalunya Ràdio…i m’imagino el que deu haver escrit al seu diari:

Estimat diari;

Dia de visites i passeig per Catalunya Ràdio. Igual que quan vaig entrar de Director General de Europa FM o de Delegat a Catalunya d’Antena 3 i a tants altres llocs, tothom em mira d’una forma estranya, amb certa desconfiança i rebuig. Soc nou aqui i a molts la meva etiqueta de GESTOR els espanta. Molts es deuen veure al carrer ja que és imprescindible sanejar la casa però bé, tot al seu moment… Aquest matí els meus acompanyants per la “casa gran” han estat: Oleguer Sarsanedas (director sortint de la ràdio), Santi Carreras (cap de programes) i un altre senyor de qui ara no en recordo el nom… M’han ensenyat la casa amb amabilitat i entrega, com si tots 3 volguessin mantenir el seu càrrec tot i la meva incorporació; bé, n’hi ha un que ja sap que és del tot impossible…

El fet, és que suposo que aviat em deixaran el meu despatx que encara ocupa l’Oleguer ja que aquest es traslladarà cap a l’edifici de Ganduxer… (ara que no acabo d’entendre una cosa; em sembla recordar que en el mail que ell li va enviar als treballadors els deia que seguiria en el càrrec fins els proper 1 de juliol…).

Sigui com sigui, la ruta que hem seguit ha estat la següent (imaginació al poder): Hem començat fent un cafetó al que serà el meu despatx. Després hem baixat a la planta zero; allà sempre t’hi trobes a gent encantadora; un parell de persones al taulell d’entrada sempre somrients, i dues o tres més a una espècie de “cuartet” que també em miraven amb molt bona cara. Hem vist els estudis de ICAT i ràpidament hem passat a l’Estudi 1 de Catradio, on crec que estava en directe el Manel Fuentes amb els seus Problemes Domèstics. Després hem seguit per la planta baixa on m’han presentat a l’equip de tècnica (pel que diuen alguns, un dels equips amb més bona gent de la casa) i finalment a la discoteca…també gent molt musical y amable. Un cop vista la planta baixa hem pujat al primer pis, i hem vist a diferents equips preparant els seus respectius programes. A banda d’ells al fons de la redacció estava el cap d’informàtica, un tal Agustí, molt bona gent…o això diuen, i també altres equips de tècnica i exteriors… més a munt informatius, control central i alguns altres professionals gravant diferents peces i programes…

Ah, i pel que diuen, a l’edifici contigu també hi tenim una planta; la vuitena. Allà estàn els de multimedia i web, els de recursos humans i l’equip del Manel Fuentes…

Bé, doncs fins aquí la meva primera visita…molts treballadors, moltes salutacions (en recordo un; Víctor Murillo…) i molt de respecte…a veure el proper!

Responder

