I ja van 20.000…!wow! gràcies!

El passat 4 de gener, tot just fa un any vaig engegar aquest blog i avui estic content perquè tot i tenir èpoques en les que el temps no em deixa escriure tant com voldria, ja són 20.000 visites…Bé, en realitat 20.500!!! I això són moltes visites i molts comentaris, debats interessants, escrits absurds (els meus), i moltes altres coses… i per això us vull agrairel temps compartit!! Així doncs, us convido a que seguim creixent plegats… arribarem a les 40.000 en 6 mesos? potser no…però per si les mosques m’agradaroa aprofitar aquest apunt per a demanar-vos crítiques, suggerients, canvis, propostes de temes, ets… Però sigui com sigui, milers de gràcies…

Pipo Serrano

PD. Algú s’atreveix amb el jeroglífic? l’enigpipo… és la foto, eh!

3 comentarios
  1. ana mateos dijo:

    son las tres gracias de boticelli ( la primavera)però no puc esbrinar el significat que le vols donar.
    que arriba la primavera?? no ho crec
    que dones 3 cops les gràcies per visitar el teu blog?

  2. Susana dijo:

    Tri-gràcies… jijiji.
    No en tinc ni idea…
    Quan desvetllaràs l’enigma?

  3. piposerrano dijo:

    simplement…GRÀCIES…era senzill…no em dedicaré més a això dels enig-marius/enig-pipos…

Responder

