Informar o deformar…aquesta és la qüestió!

Segur que sempre ha estat així, segur que sempre ha passat, però des de fa un temps, tinc la sensació que els sovint els diaris (i/o mitjans en general) no respecten ni contrasten la veracitat de la informació que es publica a les seves pàgines…De fet, sovint penso que això mai no havia passat amb tanta freqüència ni lleugeresa…
Dilluns llegia això:

20120321-190744.jpg

“Ahh…aleerta”…Sr. Monegal, vol dir que el “pepito” no li ha inflat el cap i de passada la informació que cita al final de l’article?

20120321-190843.jpg

Potser te raó, però molt em temo que s’equivoca… De debò creu que Antena3 i Tv3 paguen el mateix pels drets de la Fórmula1??? N’està segur???

Ara bé, potser sóc jo qui s’equivoca, i si és així vostè em podrà ajudar a trobar aquesta informació per a comprovar-ne la veracitat i així rectificar aquest “post”…m’ajuda?

Responder

